زیر بارون























♥عاشق دیوونه♥

 تو پارکیم

 زیر بارون

 من میخندم تو میخندی

 خوشحالم از این که با تو ام با همیم

 روز به روز عشقم به تو زیاد تر میشه

 شدی تموم وجودم

 به پایانش فکر نمیکنم یا اگه هم فکر کنم...

 یه پایان خوش می بینم

 نگات تو نگام ذل زدیم تو چشم های هم

 عاشقیم عاشق هم

 زیر بارونیم سرما احساس نمی کنم

 چون با توام با تو...

 یه بوسه از لبام میگیری

 عاشق ترم می کنی

 کتتو میندازی رو دوشم

 زیر گوشم میگی الان میام و میری

 الان خیلی وقته که از اون موقع میگذره

 هنوز زیر بارون منتظرتم

 تو رفتی و هرگز نیومدی

 من موندم تنها

 ولی هنوز همون جام تو پارک زیر بارون...

 بیا که منتظرتم

 بیا...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مادوتا...
ساعت14:55---20 مرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و نظر بذاری...
راستی لینک کردم تو هم خواستی لینک کن..


zahra
ساعت0:27---27 اسفند 1390
azizam fontet siahe nemibinam hichi be manam sar bezan

& ممـــــل آمـــــریـــــکایــــــی &
ساعت21:57---22 اسفند 1390
سلام پست خوبی بود واست آرزوی موفقیت میکنم عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت 22:53 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com